1.1. Билим берүү уюмунун ишин жөнгө салуучу бекитилген ички акттардын болушу
1.1.1. Устав-М.Барпиев
1.1.2. Мектептин күбөлүгү
1.1.3. Сертификат-2018. Аккредитация
1.1.4. .Стратегиялык өнүгүү планы.
1.1.6. Штаттык бирдик. Тарификация
1.1.9. Иш кагаздардын номенклатурасы
1.1.10. Мектептин жылдык жалпы планы
1.1.11. Мектептин ички тартип эрежелеринин жобосу
1.1.13. Директор алдындагы кеңешме боюнча Жобосу
1.1.14. Эксперттик комиссия жөнүндө Жобо
1.1.15. Мугалимдердин Ар-Намыс Кодекси
1.1.16. Ата-энелер комитети жөнүндө типтүү Жобо, План
1.1.17. Педагогикалык кеңеш жөнүндө Жобо
1.1.18. Функционалдык милдеттер
1.1.19. Окуучулардын Ар-Намыс Кодекси
1.1.20. Ички көзөмөл боюнча Жобо
1.1.21. Дептер текшерүү боюнча Жобосу
1.1.22. Билим берүүнүн сапатын баалоо Жобосу
1.1.23. Насаатчылык жөнүндө ЖОБО-буйрук, иш план
1.1.24. Усулдук бирикме жөнүндө Жобо
1.1.25. Усулдук кеңеш жөнүндө Жобо
1.1.26. Ишеним кутучасын уюштуруу жобосу
1.1.27. Өрт коопсуздугу жөнүндө Жобо
1.1.28. Алфавиттик китепчени толтуруу боюнча Жобо
1.1.29. Окуучулардын өздүк делолорун толтуруу Жобосу
1.2. Билим берүү уюмунун бекитилген миссиясынын, кызыктар тараптардын керектөөлөрүн жана өзүн-өзү баалоонун ар жылдык жыйынтыктарын эске алуу менен иштелип чыккан стратегиялык жана учурдагы пландардын болушу.
1.2.1. Мектептин стратегиялык планы.
1.2.4. Педагогикалык кеңештин жылдык иш планы
1.2.5. Педагогикалык кенештин протоколдору
1.2.6. Кесиптик чеберчиликти жогорулатуу графиги- курс маалымат
1.2.8. Педагогикалык кенештин чечимдери
1.3. Билим берүүнүн сапатын камсыздоо саясатын ишке ашыруу жана жооптуу адамдардын, түзүмдөрдүн болушу.
1.3.1 Усулдук бирикменин жетекчилерин бекитуу
1.3.2. Мониторинг жүргүзүү жана баалоо боюнча жооптуулар-Буйрук
1.3.3. Мониторинг жүргүзүү Жобосу
1.3.4. Функционалдык милдеттер
1.3.5. Педагогикалык кеңеш жөнүндө Жобо
1.3.6. Усулдук кеңеш жөнүндө Жобо
1.3.7. Усулдук бирикмелердин иш пландары
1.3.8. ДИНАМИКАЛЫК АНАЛИЗДЕР:
- ЖМА 9-класс
- ЖМА 11-класс
- Билим сапат. 2017-2022-жыл
- Динамикалык көрсөткүчтөр негизги предметтер
- Динамикалык көрсөткүчтөр гуманитардык предметтер
- 1-чейрек боюнча билим сапатынын көрсөткүчтөрү
- Жазуу иштеринин анализи
1.3.9. Мектептин ички көзөмөлү- план, жобо
1.3.11. Усулдук бирикмени уюштуруу
1.3.12. Усулдук кеңешменин токтомдору
1.4. Персоналдын жана окуучулардын жүрүм-турумунун бекитилген этикалык ченемдеринин болушу, аларды сактоо. (билим берүүнүн жана инсандын, маданий көп түрдүүлүктүн баалуулуктарын колдоочу уюштуруучулук маданияттын калыптангандыгы)
1.4.1. Мектептин Уставы
1.4.2. Мектептин ички тартип эрежелеринин Жобосу
1.4.3. Окуучулардын журум-туруму жөнүндө Жобо
1.4.4. Кыздар уюмунун иш планы
1.4.5. Уландар уюмунун иш планы
1.4.5. Өзүн өзү башкаруу уюмунун иш планы
1.5. Ишти баалоо, пландоо, уюштуруу, ошондой эле билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун абалына мониторинг жүргүзүү механизмдеринин жана жол-жоболорунун болушу.
1.5.1. Терроризмге каршы коопсуздугунун паспорту ПАСПОРТУ (АТЗ)
1.5.3 Өрт коопсуздугунун корутундусу, инструктаж
1.5.4. «Ден соолук» комитетинин иш планы
1.5.5. Укук бузууларды алдын алуу кенеши
1.5.6. Электротехникалык лаборатория
АКТ-электротехникалык лаборатория
1.5.9. Административдик күзөтчүлүк
1.5.10. Мугалимдердин күзөтчүлүгү
1.5.13. Кароолчунун милдеттери
1.5.16. Кылмыштуулуктун алдын алуу планы
1.5.17. Зордук-зомбулукту алдын алуу планы
1.5.18. САНИТАРДЫК-ЭПИДЕМИОЛОГИЯЛЫК ЭРЕЖЕЛЕР
1.6. Кызыктар тараптарды тартуу менен чечимдерди кабыл алуунун жана тиешелүү оңдоолорду киргизүүнүн колдонуудагы механизмдеринин болушу
1.6.1. Көзөмөл кеңеши жөнүндө Жобо
1.6.2. Педагогикалык кеңеш жөнүндө Жобо
1.6.3. Усулдук бирикме жөнүндө Жобо
1.6.4. Жаш өспүрүмдөр уюму жөнүндө Жобо
1.6.5. Ата-энелер чогулушунун токтомдору
1.6.6. Ата-энелер комитети жөнүндө типтүү Жобо
1.6.7. Камкордук көрүүчү кенеши жөнүндө ЖОБО
1.6.8. Ата-энелер менен иштөө планы
1.7. Билим берүүнү башкаруунун колдонуудагы маалыматтык системасынын, веб-сайттын, электрондук почтанын болушу.
1.7.1 БББМСны жооптууну бекитүү
1.7.2. БББМС- https://open.edu.gov.kg/src/institutions/onlyinstitutions.phtml?id=7350&type=oo
1.7.3. Мектептин сайты- https://barpiev19.mektebim.kg/
1.7.4. Электрондук почта- [email protected]
2.1. Педагогикалык, административдик, окутуучу-көмөкчү жана кенже тейлөөчү персоналды жумушка алуунун (жумуштан бошотуунун) объективдуу критерийлерин жана шарттарын камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу.
2.1.1. Штаттык бирдик. Тарификация
2.1.2. Мугалимдердин билим жөнүндө маалымат, Дипиломдор
2.1.3. Педагогикалык кызматкерлердин кесиптик этикасы
2.1.9. Мугалимдердин инструкциясы
2.1.11. Квалификациялык талаптар
2.1.12. Эмгекти коргоо жөнүндө Мыйзам
2.1.14. Эмгек келишимине тиркеме- Эмгек тартибинин эрежелери
2.1.15. Эмгек китепчелерди каттоо журналы
2.1.16. Мугалимдер жөнүндө маалымат 2022-2023-окуу жылы
2.1.17. Мугалимдердин курстан өткөндүгү жөнүндө маалымат
2.2. Штаттардын комплекттелишинин, педагогикалык персоналдын квалификациясынын жана билиминин билим берүү программасына шайкеш келүүсү.
2.2.2. Мугалимдердин тарифтик тизмеси
2.2.3. Мугалимдер жөнүндө жалпы маалымат, сапаттык курамы
2.2.4. Мугалимдерге бөлүнгөн сааттар
2.2.5. Мугалимдер жөнүндө маалымат 2022-2023-окуу жылы
2.2.6. График-мугалимдердин билимин жогорулатуу боюнча
2.3. Физикалык жана психологиялык коопсуз чөйрөнү, ошондой эле билим берүү процессинин катышуучуларынын өз ара мамилелерин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу.
2.3.1. Антитеррордук коргонуу пспорту
2.3.2. Таза суу менен камсыздоо корутундусу
2.3.3. Өзгөчө кырдаалдар бөлүмүнүн экспертизасынын корутундусу
2.3.4. COVID-19 вирусу боюнча Жобо
2.3.5. Covid-19 шартындагы иш план
Коронавирусту алдын алуу эрежелери
2.3.6. Санитардык эрежелерди сакталышы, алгоритм- иш чара
2.3.9. Дене тарбия сабагында коопсуздукту сактоо инструкциясы
2.3.10. Фото, видеокөзөмөл, өрт калканы, санитардык тазалык
2.4. Педагогикалык, административдик, кенже тейлөөчү жана окутуучу-көмөкчү персоналдын ишин баалоону, анын жыйынтыгы боюнча чечимдерди кабыл алууну камсыздоочу механизмдин жана жол-жоболордун болушу.
2.4.1. Эксперттик комиссия жөнүндө Жобо
2.4.2. Эксперттик комиссия боюнча буйрук
2.4.4. Сыйлыкка көрсөтүү боюнча пед.кеңештин Токтому
2.4.6. Мугалимдерди эс алууга жөнөтүү токтому
2.4.7. Сыйлыкка көрсөтүү боюнча Жобо
2.4.8. Үч тараптуу келишим-профком-аө-мектеп
3.1. Билим берүү процессинин катышуучуларына, анын ичинде ден соолугунун мүмкүнчүлүгү чектелген адамдарга жеткиликтүү болгон окуу имараттарынын, жайлардын жана материалдык ресурстардын (жабдылган окуу класстары, лабораториялар, компьютердик класстар, спорт зал, актылар залы, медициналык пункт, ашкана), ошондой эле жашоо үчүн тиешелүү шарттары бар жатаканалардын (эгерде болсо) болушу.
3.1.5. Мектептин жайгашкандыгы боюнча Тактама
3.1.6. Зыяндуулукту төлөп берүү боюнча Корутунду
3.2. Билим берүү чөйрөсүнүн коопсуздугунун талаптарын сактоо. (экологиялык, санитардык- эпидемиологиялык жана гигиеналык эрежелер жана ченемдер, өрткө каршы коопсуздук, эмгекти коргоо жана коопсуздук техникасынын эрежелери)
3.2.2. ӨК боюнча ыктыярдуу кошун
3.2.3. Өрт кырсыгын алдын алуу боюнча иш чара
3.2.4. Өрт коопсуздугун камсыз кылуу Жобосу
3.2.5. Эмгекти коргоо боюнча иштерди уюштуруу Жобосу, Нускама
Эмгекти коргоо үйрөтмө баракчасы
3.2.6. Өрт коопсуздугун сактоо боюнча Инструкция
Алгачкы медициналык жардам көрсөтүү
Алгачкы жардам көрсөтүүгө план
Экотехникалык коопсуздук боюнча иш чара
3.2.8. Класстык сааттар. Өрт коопсуздугнан сактануу
3.2.9. Өзгөчө кырдаалдар бөлүмүнүн экспертизасынын корутундусу
3.2.10. Санитардык эпидомолигиялык корутунду
3.2.11. Мектептин кыш-күз мезгилине даярдыгы
Электро лабораториядан өткөндүгүү боюнча маалымат
3.2.13. КРнын Мыйзамы- окуучулардын тамактануусун уюштуруу жөнүндө
3.2.14. Мектептин ашпозчулары үчүн Жобо
3.2.15. РБББнүн тамактанууну уюштуруу боюнча
3.2.16. 1-4-класстардын тамактануусун уюштуруу Жобосу
3.2.17. Тамак-ашка жооптуу, санитардык көрсөтмө
3.2.18. Чарбалык иштердин жылдык планы
3.2.19. Авлетим токой чарбасы-договор, акт-Жашыл мурас
3.2.20. Аркыт токой чарбасы-договор, акт-Жашыл мурас
Жашылдандыруу, санитардык тазалык-фото
3.2.21. Зыяндуулукту төлөп берүү боюнча Корутунду
3.3. Материалдык-техникалык базаны жана маалыматтык ресурстарды жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу.
3.3.2. Инвентаризациянын актысы
3.3.3. Материалдык-техникалык база боюнча маалымат.
3.3.4. Үч тараптуу келишим дүйнөлүк банк
4.1. Финансылык пландоо системасынын болушу.
4.1.1. Финансылык пландоо-2022-2026
4.1.3. Мугалимдердин тарифтик тизмеси
4.1.4. КРМК Токтому- эмгек акы төлөөнүн шарттары
4.2.Кошумча финансы ресурстарын тартуу, бөлүштүрүү жана отчеттуулук боюнча ачык-айкын механизмдердин болушу.
4.2.1. Мектепке тартылган каражаттардын көрсөткүчү
4.2.2. Мамлекеттик жана жергиликтүү бюджеттен бөлүнгөн каражаттар
4.2.3. Демөөрчүлөр жана өздүк чарбадан бөлүнгөн каражаттар
4.2.4. Демөөрчүлөр бурчу-ата-энелерге маалымат
4.2.5. Ремонтко бөлүнө турган каражат
4.2.6. Ата-энелер чогулушуна отчёт
4.3. Финансы ресурстарын жакшыртуу боюнча ишти топтоо, баалоо, талдоо жана пландоо механизминин болушу.
4.3.1. Болжолдуу кирешелер жана чыгашалар
4.3.2. Айыл өкмөттөн чыгашалар боюнча Тактама
4.3.3. Финансылык пландоо-2022-2026